Publisert av: Nora Larsen | 20. januar 2011

velkommen til det nye livet med larsens!

Et år er gått…

… og på oppfordring skal jeg forsøke å ta opp bloggen igjen. 🙂
Livet med larsens har vært travelt i 2010, dagene (for ikke å snakke om ukene, månedene og et år) går fort med to aktive småtasser i huset.
Kort sammendrag av 2010:
Januar; kaldt
Februar; Ruben blir ett år! Hurra!
Mars; begynner å se en ende på elendigheten (vinteren)
April; og vi venter på mai du skjønne milde
Mai; vår! Deilig!
Juni; sommeren er her, vi begynner på oppussing innvendig i huset men er enda ikke ferdig… :S
Juli; høysommer og deilig. Nedtur; bekkenet takker for seg igjen. MYE smerter, slitsomt.
August; gutta begynner i ny barnehage her i nabolaget, for første gang i hver sin avdeling. Det går over all forventning. Ruben EEEEEEELSKER nye barnehagen sin. Aron er som vanlig litt så som så, men har det stort sett veldig bra! Nye venner, nye kjekke voksne, nye leker.
September; vi drar to uker til Spania igjen, samme sted som tidligere nevnt i bloggen. Sammen med to par besteforeldre denne gangen. Storkoser oss, denne gangen er det Rubens tur til å «lære å svømme» med armringer. Moro, pjokken er halvannet år og vil så gjerne gjøre alt storebror gjør!
Oktober; vondt vondt vondt bekken, jeg får endelig plass på opptrening på Hokksund Kurbad. Det er spennende og selvutviklende.
November; stort sett kaldt. Snøen legger seg ved andre snøfall, tidlig i november og det er kaldeste november i Norge på to hundre år. Brrrrr
Desember; vi venter på nissen, og mens vi gjør det skal jeg prøve å komme tilbake litt i jobb, og optimistisk nok begynne å trene på egen hånd. Hva skjer? Forkjølelse blir bihulebetennelse og bronkitt, som igjen blir til en lungebetennelse som holder meg innendørs og i ro i drøye to uker. Jula tilbringes i Rygge med oldemor og nissebesøk. Stas! Romjula kommer med norovirsu på Aron og meg. En uke med oppkast og diarè. Ikke fullt så stas. Jeg bæsjer meg inn i det nye året, hurra!!!

Legg igjen en kommentar

Kategorier